Tuesday 24 January 2012

Childhood memories ✿

Assalamualaikum  :))


mood saya sangat happy laa hari ni. haha,takkan nak selalu sedih ja kan? happy jugak tapi kena bertempat. okay lah,post kali ni memang ingatkan saya masa zaman budak2 dulu.sekarang dah masuk alam remaja.so pemikiran,perwatakan dan keinginan berbeza dengan kanak2. dulu masak budak2,nak mainan abah belikan.abah belikan sebab nak bagi saya gembira. Besar pengorbanan parents kita. haha.


hari ni,saya happy sangat sebab dapat keluar sama2 dengan ibu dan abah. :)) beli groceries sikit. dah lama jugak tak keluar macam ni memandangkan kami cuma ada moto ja untuk bergerak.tu pun dah cukup bersyukur,Alhamdulillah.rezeki jugak namanya tu.kehidupan saya tak la susah,tak senang. tapi bila keluar beli barang tadi teringat zaman kanak2 dulu.masa pergi beli groceries,saya akan duduk dalam troli.troli abah yang tolak.abang saya pun teringat jugak masa tengah pilih nugget tadi.haha,abang saya sedih jugak bila teringat balik. tapi,kesedihan dan kesusahan ni lah yang akan bantu saya capai cita2 saya. Insyakallah,AMINN.




then,kami makan mee bandung tadi lepas beli groceries.banyak benda kami satu family bincangkan. masa depan,hati dan perasaan,sekolah.haha.banyak kalau nak cerita. saya selalu gelak sorang2 bila naik moto selain menangis sebabnya..helmet saya selalu senget. kesian,mesti orang dah cakap saya tak berapa betul.haha.




bila teringat zaman kanak2,teringat pulak nak cari gambar masa form 1 dulu.nasib baik jumpa.




                                                     ✿ form one


                                                       ✿form two

                                                  

                                                         ✿form three


                                                           ✿form four

haha.muka ada nampak makin matured tak? entah2 sama ja. form five? nanti dulu. entah laa macam mana. ok laa,mengantuk.dah pukul 1 pagi dah. byebye. gudnight. jumpa nanti :)) *yawned sambil tutup mulut*

No comments:

Post a Comment